Witamy, 19 maj 2024 r. Imieniny: Celestyny, Iwony
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Strategia produktu

Powodzenie każdego produktu zależy od tego w jakim stopniu i zakresie oraz jak długo jest akceptowany i kupowany przez nabywców, co wyraża się przez długość cyklu jego życia oraz wysokość sprzedaży od chwili wprowadzenia do momentu wycofania z rynku. Strategia produktu polega na tworzeniu lub zmianie product-mix przez poszerzanie asortymentu dzięki dodaniu nowych linii produktów, przedłużeniu linii, pogłębieniu asortymentu oraz zwiększeniu bądź zmniejszeniu spójności linii. Rozróżnia się:
 strategię najwyższej jakości i niezawodności produktów,
 strategię wytwarzania i oferowania produktów lepszych od przeciętnej jakości wyrobów na rynku,
 strategię produktów gorszych, lecz sprzedawanych po niższych cenach,
 strategię asortymentu „wypełniającego” w znacznym stopniu daną branżę produktów,
 strategię ciągłego ulepszania produktu w kolejnych fazach jego cyklu życia na rynku,
 strategię nowych produktów uzyskiwanych za pomocą: realizacji własnych pomysłów i projektów innowacyjnych przedsiębiorstwa, nabywania praw do wynalazków, licencji, patentów na produkcje i sprzedaż wyrobów, kupna innego przedsiębiorstwa wraz z jego innowacyjnymi produktami.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bezwzględny udział w rynku - wskaźnik wyrażający stosunek sprzedaży dokonanej przez dane przedsiębiorstwo do ogólnej wielkości sprzedaży na tym rynku. [T. Sztucki]
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. abandon /zrzeczenie się/
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch