Witamy, 16 czerwca 2024 r. Imieniny: Aliny, Anety
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Wizerunek firmy - company image

obraz, wizerunek firmy ukształtowany w świadomości społecznej. Pozytywny wizerunek firmy przyczynia się do wzmocnienia skuteczności różnych stosowanych przez nią środków promocji, a zwłaszcza reklamy. Zjednuje on opinię publiczną do marki i do działalności firmy, tworzy jej ,,osobowość” funkcjonującą w świadomości społecznej, która jest łatwo identyfikowana i postrzegana, a także usuwa anonimowość między producentem a odbiorcą. Negatywny wizerunek z powodu np. zaangażowania się w afery korupcyjne, niszczenia środowiska czy wprowadzania na rynek wadliwych produktów osłabia zainteresowanie firmą ze strony społeczeństwa, a nawet powoduje bojkotowanie jej produktów. Toteż w wielu firmach tworzy się silne działy public relations, których zadaniem jest kształtowanie pozytywnego image produktów i marki firmy dzięki aranżowaniu różnych korzystnych dla firmy wydarzeń czy upowszechnianiu o niej pozytywnych informacji. Tworzeniu korzystnego image firmy najlepiej służą takie wartości jak: renoma produktów, solidność i niezawodność, fachowość i wiarygodność, etyczne postępowanie i poczucie odpowiedzialności za prowadzoną działalność gospodarczą. Ostatnio ważnym instrumentem tworzenia korzystnego image firmy staje się sponsorowanie.
[J. Penc]

Zobacz również: dobra reputacja , public relations


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Inflacja kosztowa - inflacja pchana przez koszty, inflacja podażowa, inflacja dostawców; rodzaj inflacji wynikający z samego procesu produkcji, ze wzrostu kosztów jej...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch