Witamy, 20 kwietnia 2024 r. Imieniny: Agnieszki, Amalii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Model hierarchii efektów - hierarchy of effects model

model etapów reakcji konsumenta na zastosowaną porcję wyrobu opracowany przez Lavidge"a i Steinera. Ukazuje on przez jakie fazy przechodzi nabywca przed podjęciem decyzji o zakupie. Fazy te to:
 uświadomienie sobie przez klienta istnienia konkretnego wyrobu, konkretnej firmy;
 poznanie cech produktu, czego warunkiem jest zbadanie znajomości danego produktu przez klienta i ewentualne przekazanie mu dodatkowych informacji;
 wywołanie u klienta reakcji pozytywnych w stosunku do produktu, uprzednie sprawdzenie poziomu jego odczuć do danego produktu;
 nakłonienie klienta do preferowania produktów danej firmy;
 przekonanie klienta do celowości zakupu danego produktu, co wymaga dobrania odpowiednich argumentów;
 spowodowanie rzeczywistego zakupu m. inn. dzięki zaoferowaniu cen promocyjnych, zachęceniu do wypróbowania, udostępnieniu próbek produktów itp.
[J. Penc]

Zobacz również: zachowanie się konsumenta , lider opinii , grupa odniesienia


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Zdolność kredytowa - zdolność kredytobiorcy do terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami. W odniesieniu do przedsiębiorstwa wyznacznikiem tej zdolności jest poziom...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. abandon /zrzeczenie się/
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch